Un cop finalitzat el procés electoral a la junta directiva del Club Natació Molins de Rei i només havent-se presentat una candidatura, aquest dimecres 20 de maig s’ha realitzat el relleu a la presidència de l’entitat.

Després de 14 anys com a president, en Jaume Mas i Vernet deixa el càrrec tot i que seguirà vinculat al club. Mas ha hagut d’afrontar diverses crisis, com l’econòmica que va finalitzar el 2013, la pandèmia de la Covid i la dels subministraments energètics.

Amb tot, fa un balanç positiu del seu mandat, destacant “la gran reforma de la piscina olímpica, la millora de les relacions amb l’Ajuntament o algunes fites esportives, com les dues temporades de l’absolut masculí a la Divisió d’Honor o la consolidació del waterpolo femení al club”.

La nova junta directiva tindrà un esperit continuïsta, però agafarà un nou impuls sota el lideratge de Jose Cuello Collado, vicepresident de l’entitat des del 2020. Cuello porta més d’una dècada com a soci del club, on ha desenvolupat tasques de delegat de les seccions de natació, waterpolo i natació artística. Des de juny de 2018 és membre de la junta directiva del club. Aquesta setmana, a més, ha estat proclamat representant del Baix Llobregat a la junta directiva de la Federació Catalana de Natació.

La junta directiva del Club Natació Molins de Rei que començarà el mandat 2026-2030 serà la següent:

  • President: Jose Juan Cuello Collado
  • Secretari: Nil Marsal Martí
  • Tresorera: Núria Murillo Pons
  • Vocal: Marisol Felip Benach
  • Vocal: Joan Serrano Segura
  • Vocal: Óscar Díaz Soler

Properament, tant en Marc Pedrerol com en Jaume Mas s’incorporaran a la junta del club, un cop finalitzada l’etapa del període electoral.

Club