Vinculat durant molts anys al CN Molins en la seva antiga secció d’atletisme, l’August Tarragó (Molins de Rei, 1969) és el soci-gerent de Sintagmia. Aquest grup d’empreses vinculades especialment amb el món de l’esport i la salut és el patrocinador principal de l’absolut masculí de waterpolo i col·labora amb altres àrees del Club. L’August és un expert en el sector dels gimnasos i els hàbits esportius i de salut.

 

Quina és la teva vinculació amb el Club?
De jove practicava l’atletisme i quan l’escola esportiva municipal ja no tenia més recorregut per als que ens fèiem grans, vam fundar la secció d’atletisme del CN Molins. Vaig ser atleta, entrenador i coordinador. A finals dels anys 90 va desaparèixer la secció.

Per què vau decidir que Sintagmia comencés a col·laborar amb el CN Molins?
Dos dels tres socis de l’empresa som de Molins de Rei i quan l’equip va pujar a Divisió d’Honor, vam veure que l’impacte a nivell municipal va ser molt gran. Coneixem molta gent del Club i en una conversa informal va sorgir la possibilitat de poder esponsoritzar l’equip. Vam veure que teníem moltes coses en comú amb l’equip: som gent que hem començat de zero i que hem hagut de lluitar contra titans. A més, ens permetia donar visibilitat a la marca.

Creus que la població té consciència de la importància de cuidar-se, fer esport, tenir una bona salut?
Crec que no. Soc molt crític amb la imatge de país esportiu que tenim; ens queda molt camí per recórrer. Per a mi l’objectiu principal de l’administració pública és que el 100% de la població practiqui esport. El que més em preocupa son els hàbits esportius de la canalla. Em sorprèn que a les famílies hi hagi infants sedentaris. La societat no ha entès que o és esportiva o no serà.

Teniu molta experiència i coneixement en el sector dels gimnasos i les instal·lacions esportives. Quins són els punts forts i dèbils del CN Molins?
El Club Natació és el centre neuràlgic de Molins de Rei. Hi era, hi és i hi serà. És el Club de Molins. Si ets soci, sents un sentiment de pertinença molt fort. Per contra, les instal·lacions necessiten modernitzar-se.

Estem a punt d’arribar al 50è aniversari del Club. Cap on ha d’anar el CN Molins?
El Club ha viscut de tot i va tirar endavant en els seus inicis perquè no hi havia res més. Ara que hi ha més maduresa en el sector esportiu, el Club s’ha de modernitzar i no perdre el valor emocional de pertinença que ja té.

Per llegir l’entrevista completa, podeu fer-ho a l’últim número de la revista ‘el Club’.

Club